وکیل یاب اصفهان برای استعلام وکیل در اصفهان

آیا به دنبال وکیل متخصص هستید؟ در وکیل یاب پیدا می کنید

وکیل یاب اصفهان برای استعلام وکیل در اصفهان

آیا به دنبال وکیل متخصص هستید؟ در وکیل یاب پیدا می کنید

اگر به دنبال وکیل کاربلد و متخصص هستید به سادگی‌ می‌توانید در وکیل یاب وکلای خبره و سابقه و نحوه عملکرد وکلا را بررسی نمایید.

بایگانی

نحوه رزرو مشاوره با وکیل خانواده

چهارشنبه, ۱۰ شهریور ۱۴۰۰، ۱۲:۰۴ ب.ظ

وکیل خانواده کیست؟

مسائل مربوط به حقوق خانواده یکی از رایج ترین و مشکل دارترین مسائل حقوقی در جامعه است، از نامزدی و ازدواج گرفته تا مهریه و طلاق و حق حبس و موضوعات آنها در بین مردم و دادگاه ها بسیار رایج است.

تعریف وکیل خانواده

در مورد تعریف وکیل خانواده باید گفت فردی که در زمینه دعاوی خانوادگی تجربه داشته و علیرغم مواردی که در این زمینه داشته است، تجربه زیادی در زمینه وکالت و مشاوره حقوقی کسب کرده است. در واقع وکیل خانواده سال هاست در دادگاه خانواده و دادگاه عمومی پرونده های مهریه، طلاق، نفقه و حمایت از فرزند را پیگیری می کند.

به همین دلیل، وکیل خانواده تجربه زیادی در رسیدگی به پرونده های دیوان عالی، دادگاه بدوی و تجدیدنظر دارد و میتواند بهترین کمک برای محافظت و مشاوره از شخص و انتخاب بهترین راه حل باشد.

بهترین خدمات مشاوره حقوقی و خانواده را می توان با اسنفاده از لیست استعلام وکیل ما دریافت کرد. وکلای این موسسه با توجه به تجربیات خود در هر زمینه، در پروفایل خود ذکر شده اند که می توان با وکیل و مشاور خانواده، به صورت آنلاین یا تلفنی، از آنها مشاوره گرفت.

تعریف وکیل خانواده

زمینه های تخصصی حقوق خانواده

گفتیم که وکیل خانواده در پرونده های خانواده تجربه دارد، اما می خواهیم طبق قانون در نظر بگیریم که چه پرونده هایی در دادگاه خانواده قابل رسیدگی است. این امر در قانون حمایت از خانواده در سال 1991 بیان شده است.

 که مطابق ماده 4 عبارتند از:

  • نامگذاری و خسارت ناشی از نقض آن.
  • اجازه ازدواج دائم و موقت و ازدواج.
  • شرایط ازدواج.
  • ازدواج مجدد.
  • مهریه.
  • اجرت المثل.
  • طلاق، ابطال و فسخ نکاح و ازدواج.
  • حضانت و ملاقات کودک.
  • نزول.
  • سرپرستی اجباری، سرپرستی، موارد مربوط به قیم و امین اموال بازداشت شدگان و قیمومیت در موضوعات مربوط به آنها.
  • نگهداری اقوام.
  • موارد مفقود شده.
  • سرپرستی کودکان بی سرپرست
  • اهدای جنین.
  • و .... .

بنابراین می توان گفت تخصص وکیل خانواده تنها در زمینه نگهداری، طلاق و مهریه نیست و موارد زیادی را شامل می شود. فردی که با هر یک از مشکلات زیر روبرو می شود ، می تواند از مشاوره وکیل خانواده کمک بخواهد و راه حلی را درخواست کند.

بهترین وکیل خانواده برای حل دعوای خانواده

بسیاری از دعاوی دعاوی خانوادگی است، اما در بیشتر شهرها دادگاه خاصی وجود دارد.

قوانین حقوق خانواده، مانند بسیاری از مسائل دیگر ، پیچیدگی های خود را دارد و افراد عادی اگر بخواهند تحصیلات عمومی خود را صرف طلاق، مهریه و غیره کنند، دچار مشکل می شوند ، بنابراین لازم است افراد با دیدگاه مشورت کنند. آشکارتر تصمیم بگیرید.

یک موسسه حقوقی برتر می تواند یک مشاور حقوقی و وکیل خانواده ارائه دهد تا در مسائل حقوقی به شما کمک کند.

برای شخص بسیار مهم است که با وکیل خانواده مشورت کند و سوالات و ابهامات خود را از طریق آنها برطرف کند.

برای طلاق با رضایت متقابل با وکیل خانواده مشورت کنید

طلاق، اگرچه ممکن است یک توافقی باشد؛ اما در واقع این خواسته مرد است و ازدواج محسوب نمی شود ، یعنی در طلاق توافقی، مرد با طلاق همسر خود موافقت می کند یا هر دو تصمیم به جدایی گرفته اند.

در صورت طلاق با رضایت متقابل ، تشریفات باید از قبل رعایت شود و زوجین نیز باید در موارد خاصی به توافق برسند.

برای آگاهی کامل از روش طلاق با رضایت متقابل و شرایط آن ، می توانید از وکیل خانواده مشاوره بگیرید و راه حل های لازم را جستجو کنید.

توصیه طلاق از طرف زن

قانون برای زنان مانند مردان حق طلاق را در نظر نگرفته است و تنها در مواردی که یک زن در زندگی دچار مشکل شود ، حق دارد که درخواست طلاق کند.

در حقوق مدنی انواع مختلفی از مشکلات نیز ذکر شده است که البته موارد استثنایی نیستند و موارد بسیاری دیگر را شامل می شوند. عناصری که می توان آنها را نزاع دانست

مثالها عبارتند از: اعتیاد مرد، اخلاق مرد و مشکلات روانی ، مشکلات خانوادگی، عدم پرداخت نفقه، بد اخلاقی و غیره. ... برای هر یک از این موارد، مستند زوجین، طلاق باید با دلایل اثبات شود.

در غیر این صورت، دادگاه تا زمانی که شرمندگی زن برای طلاق ثابت نشود؛ او حکم طلاق را صادر نخواهد کرد. این درخواست از زن عواقب دیگری از قبیل مهریه، اعدام، حضانت فرزند و ... دارد که جزئیات، عواقب و تصمیمات آن توسط وکیل خانواده قابل درخواست است.

برای تسریع و توسعه حق دسترسی به وکیل، وبلاگ ما متشکل از وکلای متخصص در سراسر کشور است که خدمات حقوقی را به صورت آنلاین و تلفنی به عموم مردم ارائه می دهند.

مشاوره وکیل خانواده برای سرپرستی

حضانت یکی از مسائلی است که باید با جدایی زن و مرد به آن توجه شود. با این حال ، طبق عرف و قوانین عمومی ، ملاک حضانت سن کودک است و کودک تا 7 سالگی در کنار مادر و سپس در کنار پدرش خواهد بود. اما معیار اصلی با توجه به بهترین منافع کودک چه خواهد بود.

در کل موارد زیادی وجود دارد که در حیطه کاری وکیل خانواده میگنجد... شما میتوانید برای ارتباط و استعلام بهترین وکلا در اصفهان در وبلاگ خود ما سرچ کنید و یا اگر وکیل خانواده محبوب و عالی را میشناسید از طریق کامنت ها به ما اطلاع دهید.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۶/۱۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی